DomovCenik SEO optimizacije

Cenik SEO optimizacije

NAŠE DELO ZA VAŠ DOLGOROČNI USPEH

Osnovni od:
499€ / mesečno

Paket optimizacije spletne strani za podjetja iz manj konkurenčnih industrij.

Preberi več o osnovnem paketu

Kaj paket vključuje?

  • Analiza primernih ključnih besed
  • Analiza konkurence
  • Tehnična analiza spletne strani
  • Priprava strategij optimizacije
  • Vzpostavitve statistike (GSC + GA4)
  • Merjenje konverzij z Google Tag managerjem
  • Redna optimizacija izbranih 8 ključnih besed
  • Redna onsite optimizacija
  • Pridobivanje zunanjih povezav
  • Polletni sestanki

Napredni od:
770€ / mesečno

Paket optimizacije spletne strani za podjetja iz bolj konkurenčnih industrij.

Preberi več o naprednem paketu

Kaj paket vključuje?

  • Vse, kar vključuje osnovni paket
  • 20 ključnih besed (namesto 8)
  • Vsebinska SEO optimizacija
  • kvartalni sestanki

Po meri paket od:
900€ / mesečno

Paket optimizacije spletne strani za podjetja, ki želijo rezultate kar se da hitro.

Preberi več o paketu po meri

Kaj paket vključuje?

  • Vse, kar vključuje napredni paket
  • 30 ključnih besed (namesto 20)
  • Optimalno število zunanjih povezav

Kaj paket vključuje?

  • Analiza primernih ključnih besed
  • Analiza konkurence
  • Tehnična analiza spletne strani
  • Priprava strategij optimizacije
  • Vzpostavitve statistike (GSC + GA4)
  • Merjenje konverzij z Google Tag managerjem
  • Redna optimizacija izbranih 8 ključnih besed
  • Redna onsite optimizacija
  • Pridobivanje zunanjih povezav
  • Polletni sestanki

Kaj paket vključuje?

  • Vse, kar vključuje osnovni paket
  • 20 ključnih besed (namesto 8)
  • Vsebinska SEO optimizacija
  • kvartalni sestanki

Kaj paket vključuje?

  • Vse, kar vključuje napredni paket
  • 30 ključnih besed (namesto 20)
  • Optimalno število zunanjih povezav

GLAVNI FAKTORJI

Cena SEO optimizacije je odvisna od številnih dejavnikov, saj gre za kompleksno storitev, prilagojeno specifičnim potrebam posameznega podjetja.

Kombinacija teh dejavnikov vpliva na obseg dela, časovne roke in vrsto aktivnosti, ki so potrebne za doseganje želenih rezultatov, kar posledično oblikuje končno ceno storitve.

poceni OPTIMIZACIJA JE lahko najdražjA

Pasti nekvalitetne optimizacije

Nekvalitetna SEO optimizacija pogosto ne upošteva najnovejših tehničnih in vsebinskih standardov, kar močno zmanjša možnosti za visoke uvrstitve na iskalnikih, kot je Google.

Poceni ponudniki pogosto uporabljajo površne ali napačne SEO strategije, ki ne prinašajo dolgoročnih rezultatov. To lahko upočasni rast prometa in zmanjša število konverzij.

Nekakovostne SEO agencije pogosto uporabljajo generične ali neoptimizirane vsebine, ki ne zadostijo potrebam uporabnikov ali algoritmom iskalnikov.

Površna analiza ključnih besed vodi v napačno ciljanje. To pomeni, da vaša spletna stran privablja napačno občinstvo ali ostane neopažena.

SEO optimizacija zahteva stalno prilagajanje spremembam algoritmov iskalnikov. Poceni ponudniki pogosto ne spremljajo teh sprememb, kar hitro zastara vašo spletno stran.

Nekvalitetne agencije pogosto ustvarjajo nizkokakovostne ali plačane povratne povezave. To lahko privede do kazni s strani Googla in zmanjša avtoriteto vaše spletne strani.

Pridružite se digitalno uspešnim podjetjem.

Cena SEO optimizacije se lahko močno razlikuje in je razdeljena na dva glavna dela – on-site in off-site optimizacijo. Stroški so odvisni od obsega potrebnega dela, kar vključuje število izbranih ključnih besed. Poleg tega na ceno vpliva tudi vaša industrijska panoga. Če delujete v manj konkurenčni branži, bodo stroški optimizacije praviloma nižji.

Strošek on-site SEO optimizacije je odvisen od različnih dejavnikov, kot so število podstrani, ki jih je treba optimizirati, število meta opisov, prilagoditve vsebine na strani (naslovi, struktura, vsebina, število ključnih besed), vzpostavljanje internih povezav in številni drugi elementi. Poleg tega na ceno vpliva tudi trenutno stanje spletne strani – koliko optimizacijskih ukrepov je že bilo izvedenih.

Cena off-site optimizacije je odvisna od števila člankov, ki jih napišemo na mesečni ravni. Več kot je člankov, višja je cena. Seveda pa je potrebno število člankov odvisno tudi od branže in tega kako aktivno optimizacijo že izvaja vaša konkurenca.

Strošek SEO optimizacije je odvisen od številnih dejavnikov. Pri enaki količini dela in enakem številu izbranih ključnih besed ostaja cena za spletno stran ali spletno trgovino enaka.

Pridobivanje kakovostnih povezav je ključen dejavnik ne glede na državo, v kateri se izvaja optimizacija. Na tujih trgih se optimizacija pogosto izvaja v sodelovanju z mediji in PR agencijami, kjer se zakupijo objave PR člankov. Strošek SEO optimizacije na tujih trgih večinoma določajo cenovni standardi za PR članke, zato se cena razlikuje od države do države.

V podjetju Spletnik optimizacijo spletnih strani izvaja ekipa vrhunskih strokovnjakov, ki sodijo med vodilne na tem področju v Sloveniji, hkrati pa dosegamo odlične rezultate tudi pri delu z mednarodnimi strankami. Naša prioriteta so vedno uspešni rezultati naših strank, ki temeljijo na optimalnem razmerju med ceno in učinkovitostjo. Stranke od nas mesečno prejemajo podrobna poročila o opravljenih spremembah ter predloge za dodatne izboljšave.

Z našo preverjeno SEO strategijo bo vaša spletna stran zasijala na 1. mestu Googla. Poskrbeli bomo za večji obisk, boljšo prepoznavnost in konkretne rezultate.